Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Senaste inläggen


NordicOne

Rekommendera Poster

När man klickar på länkarna i 

Senaste inläggen

så hoppar sidan lite åt vänster när länken öppnas - lite irriterande - både i IE11 och Chrome

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man klickar på länkarna i 

Senaste inläggen

så hoppar sidan lite åt vänster när länken öppnas - lite irriterande - både i IE11 och Chrome

Så har det varit för mig både i min gamla dator med Vista, explorer 9 och Chrome och så är det med min relativt nya (nåja i o f ett halvår gammal) med windows 8, även i explorer 10 och in Chrome. Värst är det i explorer. Har ju undrat varför det varit/är så, men har aldrig ställt frågan så jag följer denna tråd för att se förklaringen till det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man klickar på länkarna i 

Senaste inläggen

så hoppar sidan lite åt vänster när länken öppnas - lite irriterande - både i IE11 och Chrome

Ja det gör den även i FF för mig. Jag har aldrig tänkt på det men hoppet kommer faktiskt.  Förmodligen sker samma hopp i IE och Chrome också. Ska testa.

 

Senare

Nu har jag testat och det är samma hopp i senaste Chrome och IE som i FF. Hoppet kommer inte direkt utan efter ett litet tag i samtliga webbläsare. Jag tycker dock inte att det är så störande. Det är ju bara att att klicka på vänsterpilen längst ned på sidan så fixas sidan till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...