Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Söker kodare till filmbladet


byllan1337

Rekommendera Poster

Hej mitt namn är Jonas Bylund och jag är ägare av filmbladet.se. Just nu har jag väldigt många manus att skriva och har därför inte så mycket tid att göra klart hemsidan. Det är därför jag har kommit hit och undrar om det är någon som kan tänka sig att hjälpa mig att slutföra hela sidan.

 

Jag har ett helt dokument med saker som jag vill ha på hemsidan, bland annat ett user-system, donationer och mycket mer. Där är också ett litet problem. Jag har just nu inga pengar som jag kan betala kodaren med. Men jag har en plan och det är att ni får pengar som sidan tjänar och då tänker jag mig summor runt 3000-5000 kronor eller vad ni tycker att det är värt.... Och givetvis kommer jag betala dig som kodare när jag får in pengar.

 

Tanken med hela sidan är att posta de senaste filmnyheterna först i Sverige från hela världen. Jag har ett stort flöde i min rss på runt 100 länkar från olika och stora sidor från hela världen. Tanken med att tjäna pengar från sidan är att folk som inte har donerat kommer se de senaste nyheterna efter 2 timmar och så har jag fler ideer!

 

Ni får gärna skicka ett meddelande till mig här på forumet om ni är intresserade! Tack och hej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...