Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Origin vill inte starta


Trollet85

Rekommendera Poster

Hej!

Jag använder EA Origin och när jag tog bort en fil i systemet så slutade det att fungera, jag har Ominstallerat Origin genom att avinstallera det och installera det igen och jag kommer inte in på hemsidan där Origins support finns!

Jag är i väldigt mycket behov av Origin nu när Need For Speed: Rivals kommit ut!

Jag skickar en bild med när jag startar Origin.

 

// Trollet85

post-129545-0-71455400-1387263366_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabben har haft lite strul med Origin, nu senast efter ett hårddiskbyte. Men det verkar ju som att ditt Origin installerats korrekt men inte kan uppdateras. Kollat att inte brandväggen blockerar Origin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avinstallera origin helt, kör ccleaner med registry cleaner, så att den verkligen försvinner från windows registret. Start om datorn, och hämta ny origin setup file och installera den. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabben har haft lite strul med Origin, nu senast efter ett hårddiskbyte. Men det verkar ju som att ditt Origin installerats korrekt men inte kan uppdateras. Kollat att inte brandväggen blockerar Origin?

Jag kollade precis och Origin finns inte i Windows brandvägg, jag kör windows 7 home premium om det skulle vara någon info att ha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du provat med "systemåterställning"?

Det funkar inte, detta problem kom efter att jag laddade ner simcity (det nyaste) torrent och tog bort någon system fil som det stod i instruktionerna att man skulle göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det funkar inte, detta problem kom efter att jag laddade ner simcity (det nyaste) torrent och tog bort någon system fil som det stod i instruktionerna att man skulle göra.

Ta bort en systemfil?

Vilka instruktioner har detta, för sånt är ju inte normalt.

 

Eftersom du skriver att det är en torrent-nedladdning; så undrar jag om det är en piratkopia du har installerat?

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkar inte krångla med massor med registerrensningar, återställningen så jag installerar om Windows, behöver ändå det. Börjar bli lite väl lite ledigt utrymme (hehe)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...