Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dumheter med Youtube (ändra profilbild med mera)


DePhaz

Rekommendera Poster

Kanske en obetydlig fråga men i alla fall.

 

Jag var inloggad på Youtube för en stund sedan (läs 30 minuter). Naturligtvis hade de gjort om en del (när ska de sluta??) och jag var tvungen att göra ett par val. Behöll dock mitt användarnamn. Profilbilden hade däremot försvunnit och denna måste tydligen ställas in via Google+ och där dög inte min gamla bild eftersom den var "för liten". Valde en annan random bild från hårddisken och den syns när jag skrev en kommentar. På kanalen syns den däremot inte och dessutom syntes det inte att jag hade kommenterat videoklippet. Hur får jag ordning på detta? Det stod att det kunde ta ett par minuter innan ändringen syntes på min  kanal men det har ju bara fungerat halvvägs. Kan någon förklara hur jag ska få ordning på min kanal. Det är kanske inte så viktigt för andra men jag stör mig enormt på det.

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underligt. Jag fick ett mailbesked om att det fanns ett svar men det finns inte här.

 

Nå, strunt samma. Det tog någon dag men sedan fanns det nya profilbilder på Youtube. Men nu har jag fått ett annat problem.

 

Medans jag skulle logga in på Youtube så klickade jag tydligen fel (de tjatar alltid om att jag ska använda mitt namn på Youtube istället för mitt användarnamn). Irriterad som jag var försökte jag klicka bort rutorna med följd att det skapades ytterliggare en kanal vilken fylldes på med ett gäng ointressanta prenumerationer. Denna kanal skapades utifrån min epostadress och var inget jag ville ha. Hur ska jag ta bort denna nya kanal?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...