Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dölja bil reg.skylt. på digital video.


LGG65

Rekommendera Poster

Har letat efter ett reg.program där det går att maska av känslig information som. tex. reg skylten på bilar. Har köpt en bilkamera "dash camera" och har nu en del tråkiga situationer som jag tänkte dela på nätet utan att det skall kunna identifieras.

 

post-121254-0-54739400-1384864895.jpg

 

Tacksam för alla svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag ska vara helt ärlig så har jag glömt exakt vilket program jag tänker på. Jag tror det är det här.

 

När du lägger på effekter, till exempel en oskärpa för att få bort registreringsskyltar så finns det en trackingfunktion, exakt namn är jag lite osäker på. Men det går ut på att du pekar ut en punkt i videon och programmet klurar själv ut när den flyttar på sig så du behöver inte manuellt flytta din oskärpa.

 

Flera program har denna funktion, men jag tror detta är ett av de billigare som har den. Men som sagt, jag är osäker på att det verkligen är rätt då jag lyckats glömma namnet på programmet jag tänker på.

 

http://fxhome.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.M  

 

Tack för svaret.  Jag hade hoppats på ett gratis program, för det är inte viktigare än så, att lägga tusentals kronor för att endast kunna "maska av" reg. skyltar, då avstår jag, så åter igen  tack för ditt svar Mr: .M  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns säkert gratis också. Tricket är nog att komma på vad trackingfunktionen heter. Jag tror inte det heter trackingfunktion nämligen :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...