Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Youtube låser sig i IE11


NackaBosse

Rekommendera Poster

När jag går in på Youtube´s websida låser sig IE11 efter c:a 10 sekunder, alltså den lilla handen blir en pil och inget kan göras utom att stänga ned. Hinner jag klicka på en film, som visas när websidan öppnar fungerar det och filmen spelas upp. Övriga websidor låser sig inte. Tror det började när jag sist körde Iobit Advanced System Care 6 pro. Kör i övrigt Windows 7, 64bit med alla uppdateringar. I Firefox fungerar Youtube som det ska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det händer för mig också. Jag tror det är jönsarna på youtube som ställt till med något.

 

Jag använder främst app för att se youtube, även på min windows pc och det verkar fungera fint trots problem med ie11.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma problem. Dessutom fungerar inte BankID.

Det verkar inte heller möjligt att gå tillbaka till IE10.

 

Nu får det vara Chrome ett tag till det kommer någon lösning för IE11.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har man Windows 7 går det bra att avinstallera IE 11 och få tillbaks IE 10, däremot om det gäller Windows 8.1 får man återställa Windows 8 för att få bort IE 11..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör jag det i Windows 7 utan att göra en återställning? Efter uppmaningen att installera IE11, kom ju ett stort paket från Microsoft med säkerhetsuppdateringar, som jag gärna vill ha kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga problem med engelska. Tack för länken. Klockan är mycket nu. Gör ett försök i morgon. (Eller senare idag menar jag)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sidan http://www.wikihow.com/Uninstall-Internet-Explorer-11-for-Windows-7 är visserligen på engelska men det är bra och tydliga bilder på hur man avinstallerar IE 11 i Windows 7 så jag tror det går bra att följa de instruktionerna ändå.

Nu har jag avinstallerat IE11 och fått tillbaks IE10 och allt verkar fungera som det skall. På slutet i instruktionen står att jag skall avinstallera alla nyinstallerade uppdateringar också. Varför det? Det var ju det jag ville slippa. I så fall kunde jag ju lika gärna gjort en systemåterställning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma problem. Dessutom fungerar inte BankID.

Det verkar inte heller möjligt att gå tillbaka till IE10.

 

Nu får det vara Chrome ett tag till det kommer någon lösning för IE11.

http://support.bankid.com/supportbankidcom/

 

For mej fungerar BankID utan problem med IE 11 och om det är  ett vanligt problem borde man hört mer.Tror att installation av  senaste versionen löser problemet.Se direktlänkar till höger

LARSAS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...