Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jag irriterar mig på moderatorer


Sture888

Rekommendera Poster

som inte kan forumsystemets kategorier som hittar på usla  bortförklaringar när forum dessutom saknar specifik beskrivning vad som gäller.

 

Allt postat under kategori Övrigt kan endast  gälla för innebörden övrigt. Då ett konsumentforum finns i kategorin Övrigt så uppfattas det motsatt utan specifik form att vad som helst kan diskuteras av tjänster, produkter m.m

Om moderatorn motsätter detta så misskrediterar moderatorn kategorin övrigt att framstå att inte stå för just innebörden övrigt.

 

Moderatorn gör sin auktoritet av förtroende till åtlöje som inte rättar sig efter dom befintliga kategorier där forumet är placerad. Det finns inga dåliga ursäkter än att acceptera faktumet.

 

Om moderatorn ska göra anspråk. Ta det men den som konstruerat forumen och förflytta konsumentforumet utanför kategori Övrigt eftersom det inte var ett övrigt konsumentforum och tydligen har en bestämd kontenta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Och jag retar mej på att ingen moderator har gjort det lätt att skapa nytt ämne i eforum. Det var lättare att göra det förr. Men det kanske är så att jag använder för högt DPI värde. Jag använder dpi 125 och upplösningen 600X800. Det kanske är därför jag inte ser var jag kan skapa nytt inlägg och nytt ämne eller så kanske man måste använda fullständig editor för att kunna se denna meny?  

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu använder jag svara på detta ämne. När man gör det kanske man också kan se nån meny som heter nytt ämne eller nåt sånt ?? Nä visa nytt innehåll fanns bara...dumt :-(

 

I vilket fall som helst så undrar jag hur man kan svara på de som följer en på facebook. Jag har tyvärr bara 3 stycken och de vill jag gärna svara men jag vet inte hur man gör :-(

/Maria

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag retar mej på att ingen moderator har gjort det lätt att skapa nytt ämne i eforum. Det var lättare att göra det förr. Men det kanske är så att jag använder för högt DPI värde. Jag använder dpi 125 och upplösningen 600X800. Det kanske är därför jag inte ser var jag kan skapa nytt inlägg och nytt ämne eller så kanske man måste använda fullständig editor för att kunna se denna meny?  

/Maria

 

Det är inte svårt att skapa en ny tråd, ett nytt ämne, men för att kunna göra så, så kan vi inte redan stå i ett befintligt ämne/tråd, utan vi måste stå i det underforumet vi ska starta det nya ämne i, där det också finns en stor svart knapp, med texten Starta nytt ämne.

 

Men om du kanske menar att kunna starta ett nytt ämne i samma underforum, som man redan befinner sig i, så är det en fråga för eforums systemtekniker som möjligen kanske kan programmera in en sådan knapp, vet inte hur svårt detta är, om det är ens är möjligt?

Det är ingen som har efterfrågat detta tidigare.

 

När det gäller frågan om facebook, så vet jag inte det heller, har inte facebook själv, så jag har inte tänkt på det, ingen har tidigare efterfrågat en sådan knapp, vad jag vet. heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...