Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Återinstallera W7 efter rensning håddisk


Hämtaren

Rekommendera Poster

Du kan bifoga en fil med en bild, men inte klistra in bilden. Klicka på knappen "Använd fullständig editor" för att se hur du bifogar bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beskriver i bifogade fil hur jag gått tillväga och visar med bilder hur Enhetshanteraren och Biblioteket ser ut efter varje åtgärd. Vad som saknas är kunskap om vad som egentligen hänt för att kunna visa för andra samt vad som styr enhetens plats till Port och Hub. Förut hade de samma Port och när installationen gjorde att de hamnade på olika portar så verkade problemet ha löst sig. Den som vet om det går att styra och i så fall hur man gör för att de inte skall hamna på samma port bör tala om detta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Port och Hub brukar väl direkt avspegla vilken kontakt man använder.

Kom inte min fil med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.uninstallapp.com/article/How-to-uninstall-USBDeviceShare-1.5.1.0.html

 

 

Programmet UsbdeviceShare är tydligen installerat på datorn .här lite tips hur det kan avinstalleras även om det ej syns bland program eller i avinstallera program.

 

LARSAS

 

Edit

 

USBDeviceShare är ett program som möjliggör för en utomstående dator att bl.a se innehållet på ett USBminne. När den utomstående tagit över så syns inte minnet. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från dokumenten:

 

Det har blivit ny dag och när jag startar datorn syns Flyttbar disk (E:).Jag byter och sätter i 4G-stickan och då dyker den upp som CD-enhet (E:) Mobile Broadband. Det är ju bra att jag nu tycks ha fått tillbaka min E-drive fast utan att förstå varför. Vet du?

Tyvärr inte, men bra att allt nu verkar fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från dokumenten:

Tyvärr inte, men bra att allt nu verkar fungera.

Den ligger här ovan i en ruta #32. USB.doc och haft 5 nedladdningar hittills

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har läst det och mitt förra inlägg var ett svar på det sista som står i dokumentet.

Tack för er hjälp Nu markerar jag detta som löst och hoppas andra kan vara hjälpta också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...