-
Liknande Innehåll
-
Av rolle50
Problemet löst
Jag har en samsung J5 med android och kommer in på mitt webbmail,telia konto,men det bara hackar det händer inget.Det finns ett lås i högra vänstra hörnat.
Har ingen app utan går ifrån Goggle till webbmail. Det blinkar webbmail.telia.com/cp/app men så blir det inte mer.Hälp tack ! mvh Roland
-
Av Smol
Hej!
Hur skriver/sparar (PDF) man flera sidor från "Artikelarkivet"?
När jag är i "Artikelarkivet" och vill skriva/spara en artikel eller ett tips så kan jag inte skriva/spar mer än två sidor i taget.
/Smol
-
Av andershult
Jag ska köpa en smart-tv.Jag funderar på vilket operativsystem som är bäst ger flest streamingtjänster.Jag vill inte direkt behöva köpa någon extra apparat för att se streamingtjänster. Vilken tv som skulle ni rekommendera i storlek 32-43 tum ? Vilket operativsystem ger störst utbud,android-tv eller Samsung ? Faktorerna för tvn är stort utbud av streamingtjänster och hög bildkvalité på tvn.För mig är det viktigt att kunna se på förutom Netflix också HBO Nordic och Disney Plus. Det kan vara bra att också kunna se Amazon Prime och Com Hem play,men det är inte lika viktigt som Disney plus.
-
Av Stavis
Hej!
Min nya platta Lenovo Tab M10 frågar efter lösenord och har ingen aning om vad det är. Den frågar alltså efter ett lösenord för själva plattan då jag startar upp, inte pin kod för sim kort. Jag satte igång plattan för 4 veckor sedan och har då tydligen satt något lösenord då. Jag har varit på resande fot och haft mycket jobb och kommer inte ihåglösenordet längre. Sim-kortet är fortfarande i gamla. Finns det någon möjlighet att göra reset på plattan och då göra nytt lösenord?
-
Av MH_
Hej. Är det någon som förstår hur google play tjänster (google play service) hanterar klient-apparnas rättigheter (permissions)?
Google play service vill ju i princip ha rätt att göra allt. Men vilka rättigheter får appar som körs genom "play tjänster". Ärver de alla rättigheter eller ser "play tjänster" till att klienternas rättigheter begränsas enligt inställningarna i Android? Om man inte ger Google play service fulla rättigheter så kan man konstiga varningar när man startar appar som uppenbarligen inte använder de "rättigheter" som efterfrågas. Klart förvirrande.
Om man Googlar får man fram en massa trådar med killgissningar. Men vad gäller egentligen.
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Säkerhetsexpert inom ITSolna (Stad), Stockholm
- Uppdragsledare för våra UnderrättelsesystemStockholm (Län)
- Backend-Utvecklare (C# .NET) till Hjärt-Lungfonden, StockholmStockholm (Län)
- SENIOR MANAGER IMPLEMENTATION SERVICESStockholm (Län)
- IT Manager to Aaro Systems, StockholmStockholm (Län)
- Säkerhetsexpert inom IT