Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Försvunnen ljudkontroll


Lerkamelen

Rekommendera Poster

Det är inte mycket jag begriper i den här jämmerdalen. Längst ner i högra hörnet på min skärm fanns tidigare en volymkontroll. Nu är den helt plötsligt borta. Hur får jag den tillbaka? Detta "problem" har jag haft tidigare, men då lyckades jag, otroligt nog, lösa det själv. Men inte nu. So please . . .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vilket operativ du har, men du borde ha en liten trekant"pil" som pekar uppåt, nere till höger, det är också en knapp, som kan plocka fram dolda ikoner som man vill se.

Testa att klicka upp detta innehåll, tryck på Anpassa, så kanske du hittar det du söker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte mycket jag begriper i den här jämmerdalen. Längst ner i högra hörnet på min skärm fanns tidigare en volymkontroll. Nu är den helt plötsligt borta. Hur får jag den tillbaka? Detta "problem" har jag haft tidigare, men då lyckades jag, otroligt nog, lösa det själv. Men inte nu. So please . . .

 

Jag har haft samma problem sedan några dagar tillbaka. Vet inte vad som har gått snett eller hur det gick till....

Nu har jag hittat en annan lösning som (iaf för mig) fungerar mycket bättre.

Den "nya" volymkontrollen finns nu på Startmenyn, fungerar mycket bra med många inställningar, så jag saknar egentligen inte den "gamla" volymkontrollen ;)  

Jag har Windows XP pro

(Start - Alla program - Tillbehör - Underhållning - Volymkontrolen - Högerklicka - Fäst på Start-menyn).

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...