Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Spel nycklar


Rasmusen98

Rekommendera Poster

Hejsan alla på eforum, jag har 2st kompisar som vill ha spel från humble bundle men när dom ville ha det så va det försent för det eftersom den slutade en vecka innan. Jag undrar om någon snäll människa skulle kunna tänka sig att ge bort någon key till nått spel om ni har några oanvända kvar. Jag försöker inte att tigga eller att göra detta till en tigg tråd jag bara frågar.

 

Mvh Rasmus!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar spel som sålts på

https://www.humblebundle.com/

och att du/ni missade fönstret när de spel ni ville ha var tillgängliga?

 

Om du nu vill ha nyckeln till något spel får du nog uppge vad för spel och oavsett finns det en risk för piratkopiering här så träd fram försiktigt.

Läs Eforums regler så förstår du vad jag menar med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar spel som sålts på

https://www.humblebundle.com/

och att du/ni missade fönstret när de spel ni ville ha var tillgängliga?

 

Om du nu vill ha nyckeln till något spel får du nog uppge vad för spel och oavsett finns det en risk för piratkopiering här så träd fram försiktigt.

Läs Eforums regler så förstår du vad jag menar med det.

Japp från humble. Vadå pirat? Frågar bara om nycklar från tex bf3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp från humble. Vadå pirat? Frågar bara om nycklar från tex bf3

 

En BF3 kod kan bara användas med ett användarnamn. Har svårt att tänka mig att någon har en oanvänd BF3 kod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan alla på eforum, jag har 2st kompisar som vill ha spel från humble bundle men när dom ville ha det så va det försent för det eftersom den slutade en vecka innan. Jag undrar om någon snäll människa skulle kunna tänka sig att ge bort någon key till nått spel om ni har några oanvända kvar. Jag försöker inte att tigga eller att göra detta till en tigg tråd jag bara frågar.

 

Mvh Rasmus!

Nu finns det ju nya spel där så det är väl bara gå dit och handla för en billig peng. Det är väl inte så sannolikt att någon har köpt spelnycklar och sedan skänker bort dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu finns det ju nya spel där så det är väl bara gå dit och handla för en billig peng. Det är väl inte så sannolikt att någon har köpt spelnycklar och sedan skänker bort dem.

En BF3 kod kan bara användas med ett användarnamn. Har svårt att tänka mig att någon har en oanvänd BF3 kod.

  

Nu finns det ju nya spel där så det är väl bara gå dit och handla för en billig peng. Det är väl inte så sannolikt att någon har köpt spelnycklar och sedan skänker bort dem.

ö jo klart folk ger bort dom flera på sweclockers har gett bort dom gratis. Och vadå köpa nytt?? Det erbjudandet finns inte kvar. Någon som har bf3 eller något annat spel till tex steam/origin som kan ge bort?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...