Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"Visa nytt innehåll"


vertpre

Rekommendera Poster

Det är något som inte stämmer med det nya forumet. När jag klickar på "visa nytt innehåll", loggas jag samtidigt in. Inte varje gång men väldigt ofta.  Då, när jag är inloggad kan jag inte se nytt innehåll. Jag får detta meddelande Ledsen, inget nytt innehåll hittades. Om jag då loggar ut och klickar på visa nytt innehåll kommer alla ämnen upp. Jag kan då se på klockslagen att det finns nytt, sedan jag var inne senast.

 

Varför kan jag se nytt innehåll som inloggad? Varför loggas jag in, när klickar på "Visa nytt innehåll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad du ser och inte ser på sidan "Visa nytt innehåll" beror i hög utsträckning på vad du har valt i vänsterkolumnen. Vad är förbockat på din sida när du är inloggad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något under "Annat"?

 

Vilken webbläsare använder du?

Någon har rapporterat att IE verkar logga in automatiskt och någon föreslog att det beror på att det i senare versioner av IE görs mer automatiskt eller något sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något under "Annat"?

 

Vilken webbläsare använder du?

Någon har rapporterat att IE verkar logga in automatiskt och någon föreslog att det beror på att det i senare versioner av IE görs mer automatiskt eller något sådant.

Jag bockade av allting under "Annat" och då fungerar det. Lite underligt att det var något markerat där, eftersom jag inte har uppmärksammat den delen. Men,men nu är det OK.

 

Jag har Firefox. Jag har aldrig upplevt något liknande tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...