Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bevakningar av startade trådar och inlägg som skrivits


Flyfisherman

Rekommendera Poster

Ja, innan var det inte helt säkert att nya medlemmar och för den delen befintliga medlemmar hade bevakning påslagen, att dom fick vetskap om att ett svar inkommit i den tråden dom just startat eller skrivit inlägg i.

 

Bland Eforums alla olika underforum, så är det mycket lätt att tappa bort sig som ny medlem och om man inte då har varit inne på ett tag; var hittas då efter inloggning information att någon svarat i ens tråd?

 

Först och främst: är denna bevakning påslagen som standard för nya medlemmar?

Och var hittar då en ny medlem lättast sin tråd där svar inkommit och betänk att Moderator kan ha flyttat tråden till annat passande forum?

 

  • Var och hur hittar jag själv lättast mina egna trådar med nya svar i?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns två vägar

1:

//eforum.idg.se/index.php?app=core&module=search&do=user_activity

där kan man se alla trådar man skapat, varit aktiv i.

2: //eforum.idg.se/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums

där kan man välja att se vilka ämnen det varit aktivitet i filtrerat på diverse, bland annat ämnen man själv varit aktiv i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det behövs ingen bevakning påslagen för trådar man startat eller skrivit inlägg i, räcker det ändå med dessa länkar?

I så fall tycker jag att det på något sätt, tydligt skall framgå för en ny medlem att dessa tips finns.
Förr fanns ju detta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis, egentligen behöver man inte bevaka. Man kan enkelt finna sin aktivitet på andra ställen.

 

Dock, inte säkert att alla hittar dit, hittar dessa sidor. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...