Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fel i 100 senaste trådarna


Cecilia

Rekommendera Poster

På sidan //eforum.idg.se/page/senaste_tradar ser det just nu ut så här:

 

Skärmklipp.PNG

 

Tråden Registerrensning som är en dryg vecka gammal har smugit sig in högt upp, förutom att den finns på sin ordinarie plats långt ner i listan.

Tråden //eforum.idg.se/topic/342632-registerrensning/

Det som är speciellt med den är att den är två sidor lång och har flyttats från ett forum till ett annat. Första gången den är med i listan anges det gamla forumet medan det på det rätta stället är det rätta forumet. Dock utfördes flytten den 30 augusti så det är också länge sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trådar från Testhörnan ska väl överhuvudtaget inte vara med i historiken/senaste trådar/Inlägg, var det inte sagt så sedan tidigare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trådar från Testhörnan ska väl överhuvudtaget inte vara med i historiken/senaste trådar/Inlägg, var det inte sagt så sedan tidigare?

Håller med, dessa bör inte alls vara med i Forumöversikten och var det heller inte tidigare - eller syns dessa bara för Moderator?

 

[Edit] Fast jag ser dom inte...är det bara du Cecilia som kan se dessa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan se de som Cecilia visar bild på ovan.

 

Sortering är inte konsekvent, eller inte sådan som jag förväntar mig. Den är inte kronologisk och det tycks inte heller vara senaste aktivitet i tråden som styr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vitt jag har märkt är det datum för när trådarna skapas som styr sorteringen, förutom då det fall som jag började tråden med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På sidan //eforum.idg.se/page/senaste_tradar ser det just nu ut så här:

 

attachicon.gifSkärmklipp.PNG

 

Tråden Registerrensning som är en dryg vecka gammal har smugit sig in högt upp, förutom att den finns på sin ordinarie plats långt ner i listan.

Tråden //eforum.idg.se/topic/342632-registerrensning/

Det som är speciellt med den är att den är två sidor lång och har flyttats från ett forum till ett annat. Första gången den är med i listan anges det gamla forumet medan det på det rätta stället är det rätta forumet. Dock utfördes flytten den 30 augusti så det är också länge sen.

Just detta verkar fungera nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

På sidan //eforum.idg.se/page/senaste_tradar ser det just nu ut så här:

 

attachicon.gifSkärmklipp.PNG

 

Tråden Registerrensning som är en dryg vecka gammal har smugit sig in högt upp, förutom att den finns på sin ordinarie plats långt ner i listan.

Tråden //eforum.idg.se/topic/342632-registerrensning/

Det som är speciellt med den är att den är två sidor lång och har flyttats från ett forum till ett annat. Första gången den är med i listan anges det gamla forumet medan det på det rätta stället är det rätta forumet. Dock utfördes flytten den 30 augusti så det är också länge sen.

 

 

Just detta verkar fungera nu.

 

 

Nytt fall av det ursprungliga problemet

attachicon.gifSkärmklipp.PNG

 

Detta är den tråd som inte hör hemma där: //eforum.idg.se/topic/342732-felaktig-tidst%C3%A4mpel-h%C3%A4r-p%C3%A5-forumet/

Den flyttades 6 September 2013 klockan 10:42.

Detta fel har jag inte sett till någon mer gång.

 

Däremot önskemålet gällande Testhörnan är inte åtärdat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...