Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Misstog id för licensnyckel


coffe85

Rekommendera Poster

Behöver hjälp...tänkte mig inte för och installerade om win7 och behöll bara produkt id. min acer kom med ett förinstallerat win7 home premium så jag tankade ner en win7 home premium version från Windows och trodde ju jag var safe eftersom jag hade nyckeln...men sparade ju bara id....

Vad gör jag??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 min acer kom med ett förinstallerat win7 home premium så jag tankade ner en win7 home premium version från Windows

Vad gör jag??

En sån dator borde ha en etikett någonstans,med licenskoden.MS ställer väl  t.o.m det kravet .

 

LARSAS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sån dator borde ha en etikett någonstans,med licenskoden.MS ställer väl  t.o.m det kravet .

 

LARSAS

Det borde sitta en under datorn eller batteriet, dock så har dom tagit  bort det med datorer som levereras med win8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det borde sitta en under datorn eller batteriet, dock så har dom tagit  bort det med datorer som levereras med win8

Exakt. Iof lite OT i denna tråd men i Win8 så är det numer så fiffigt att om man har rätt media så behöver man inte längre ha nyckeln eftersom installationen hämtar den från BIOS/UEFI.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...