Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tidszon skiljer sig (Senaste inlägg)


Ove Söderlund

Rekommendera Poster

Ove Söderlund

Tidpunkter för inlägg som visas i högerspalten "Senaste inlägg" visar fel tidszon, -1 tim. I Huvudsspalten visas gjorda inlägg med rätt tidszon.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ove Söderlund

Senaste trådarna-spalten ser ut att ha rätt tidszon för min del.

Saknar tidsstämpel för Senast obesvarade Trådar, men jag tror det har tagits upp i annan tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det samma tid här i tråden och i "Senaste trådarna". Det var det inte när jag skrev sist. Kanske det vanliga problemet i Eforum med att olika servrar har olika tid :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det samma tid här i tråden och i "Senaste trådarna". Det var det inte när jag skrev sist. Kanske det vanliga problemet i Eforum med att olika servrar har olika tid :wacko:

Fortfarande fel för mig. Ditt inlägg står som 11:52 i tråden och 10:52 i högerkolumnen.

 

Och i och med att jag skrev det här inlägget så verkar det ha fixats även för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar bero på att olika servrar har olika tid för nu är det fel igen för mig.

 

I tråden är den startad 8.34, men i högerkolumnen (denna gång) 7.34.

.M:s senaste inlägg 12.15 i tråden, men i högerkolumnen 11.15.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ungefär samma problem innan uppgraderingen, beroende vilken server man hamnade på för att läsa sidan med senaste inläggen kunde inläggen där vara tidsstämplade en timme fel. IT-avdelningen fixade det i några år men sen tröttnade jag på att tjata om det vid varje byte mellan vinter- och sommartid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...