Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Saknar ruta för bevakningar i högerkolumnen


Cecilia

Rekommendera Poster

Förut hade vi en ruta i högerkolumnen där det syntes när en bevakad tråd hade fått ett nytt inlägg och när ett bevakat forum hade fått en ny tråd. Det var mycket bra att lätt se det.

Skärmklipp.PNG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med. Nu måste man klicka på Mina bevakningar samt klicka en gång till på Forum under Efter sektion. Mycket omständligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast om den kommer tillbaka, skapa en smartare, dynamisk, som likt visar endast trådar som det varit aktivitet i endast visas forum det varit aktivitet i.

 

Iofs tycker jag det fungerar ganska bra även idag.

 

Statusuppdateringsfältet till höger, det kan vi ta bort ivartfall. Visserligen, om det är synligt kanske det kan ge lite mer aktivitet i det men som det nu är fyller det ingen funktion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag saknar verkligen enkelheten med den rutan att kunna se om man har ett svar i en en tråd; man antingen har skrivit inlägg i eller själv startat.

Dessutom; tidigare kunde man då bara klicka på en av dessa som dök upp och vips - så hamnade man automatiskt på senast olästa inlägg - i en lång tråd är detta mycket betydelsefullt!

 

Alltså denna:

 

post-73434-0-96264400-1378508513.png

 

post-73434-0-29664200-1378508514.png

 

Allt på förstasidan i Forumöversikten, nu måste man tyvärr använda flera flikar i webbläsaren för att fån någon sorts kontroll och detta är mer arbete än tidigare.

Saknar egentligen också att ha bevakade underforum (utan avatarer) på samma skärmsida, liksom Cecilias första inlägg i tråden.

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...