Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Dag Erlandsson

Firefox m.m. Svarar inte

Rekommendera Poster

Nu är allt "segt" på min dator. Programen svarar inte, Firefox svarar inte alltid, ibland när jag skall ut på nätet så händer "inget" jag trycker flera gånger och efter ngr. minuter "öppnas" en massa sidor. Dessutom har en "skylt" då och då börjat "poppa" upp på skärmen då vi är ute på nätet (se bifogad bild). Ibland efter att FF stängts ned så kommer en annan ”skylt” upp enl. bifogat.

Jag kan ibland inte ens gå in i mina mappar utan att den runda cirkeln bara "står och jobbar" Cecilia sa att jag skulle lägga upp mina frågor i denna tråd istället då hon inte kan se att detta är ett virusproblem. Tacksam för snabb hjälp.

post-54989-0-01567900-1377582635_thumb.jpg

post-54989-0-60403900-1377582643_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bara Firefox som strular?

Hur är det vid uppstart av datorn, går det långsamt? Kopiera filer, starta andra program?

Oavsett svar, börja med att skapa en backup på alla filer du inte vill riskera att förlora.

Det är alltid en bra idé om datorn börjar bråka.

Om nu bara Firefox, hur fungerar den om du startar den i sitt egna felsäkra läge, det vill säga utan några tillägg.

https://support.mozilla.org/en-US/kb/troubleshoot-firefox-issues-using-safe-mode

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...