Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

2 Google Chrome frågor


eken81

Rekommendera Poster

Hej

 

Jag har letat någon app/tillägg som gör att man kan organisera sina flikar i olika grupper. Jag tänker typ i privataflikar, jobbflikar, fritidsintresseflikar.

 

Jag har gillat det system som Firefox hade, innan jag bytte i alla fall. Anledningen till att jag bytte var lite för utseendet, tillgången av bra appar och OK jag är lite Google frälst. Har ni något tips på vilken app jag ska testa, visst jag har hittat några men ingen jag fastnat för direkt. Har ni erfarenhet av någon app till Chrome som gör det jag tidigare beskrev som ni gillar?

 

Sedan så efterfrågar jag en funktion jag inte hittat, har ni någon lösning? Problemet är att jag har ofta omkring 30 flikar öppna som öppnas när jag startar Chrome och då vill Chrome uppdatera varje flik. Inte sällan har jag minst 3 Youtube fönster och då startar ljudet på dessa tillslut och Chrome blir segt. Jag vill att Chrome öppnar hur flikarna såg ut när jag stängde och upp och inte segar ner genom att uppdatera varje flik.

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Niklasandersson123

Följ Bilderna nedan:

 

 

ksizOfQ.png

 

1.Tryck på Stjärnan upp i hörnan när du är på en sida du vill lägga till.

 

o7YhYee.png

 

 

2. Tryck Redigera...

 

vquwzcd.png

 

3 - 5. Följ instruktionerna på bilderna

 

DINUUN8.png

 

 

 

q3IMufJ.png

 

 

 

Enkel guide om du vill ha nån mer sida i dina mappar tryck på stjärnan i högra hörnet sen välj mapp i rullgardinsmenyn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...