Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Uppdateringar


Torparen

Rekommendera Poster

Då jag går in i kontrollpanelen:installerade uppdateringar ser jag många många Window-uppdateringar.

Kan jag avinstallera dessa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, uppdateringarna har installerats för att lösa problem i Windows. Om du avinstallerar uppdateringarna får du tillbaks problemen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, uppdateringarna har installerats för att lösa problem i Windows. Om du avinstallerar uppdateringarna får du tillbaks problemen.

 

OK jag tror på vad du säger, men om jag på 14 dagar har fått ca 50 uppdateringar, hur ser det ut efter ett år?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2740446 2740443 2739987 2729462

 

2565063 2 gånger det blidde 6 st

 

 

 

Det låter inte normalt. Vad är det för KB-nummer på de 5 senaste uppdateringarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du kanske anslutit någon ny hårdvara eller installerat något program innan dessa uppdateringar började?

För i så fall kan det förklara varför du plötsligt får in många uppdateringar. Ett par av dem du räknade upp verkar ha med nätverk/internetanslutning att göra.

 

Du skriver att 2565063 förekommer två gånger. Det brukar innebära att uppdateringen första gången misslyckades och den misslyckade installationen tar förstås inte upp någon plats.

 

Men hur som helst du ska inte avinstallera dem eftersom uppdateringarna har installerats för att lösa problem i datorn och du vill inte få tillbaka problemen, en del av dem antagligen säkerhetsproblem. Dessutom kommer Windows Update att installera dem på nytt om du avinstallerar dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...