Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Delad tråd: Inloggningsproblem


RaSten4

Rekommendera Poster

Jag kommer inte in efter återställning.

När jag ger nya PIN-koden säger datorn "din registrering för PIN-inloggning innehåller ett gammalt lösenord. Logga in med ditt nya lösenord."

Jag har bytt lösenord på Live-ID mellan återställningspunkten och idag, och det nya funkar inte. Det gamla har jag inte kvar.

Hur stoppar man booten vid start på en PB EasyNote TE? Varken F2 eller F8 tycks funka.

Jag har ingen mer dator här och inga CDskivor.

Om jag skrivit frågan på fel ställe är det för att jag inte har överblick från telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här var inte lätt. Jag har kommit in nu, sedan jag lyckades få WiFi-kontakt från Win8-datorn till telefonen, som fortfarande hade Internetanslutning.

 

Nu har jag lyckats återställa det andra WiFi-modemet för mobilt nätverk, och nu börjar allt flyta igen.

 

Det retar mig att man måste ha Internetförbindelse för att ö h t starta datorn i Win8. Och ombootning på det gamla hederliga sättet tycks inte gå på den här datorn som den är. Jag gissar att situationen hade varit annorlunda om jag haft en cd till hjälp (för cd-enheten är lyckligtvis ännu i funktion på den här datorn ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du skriver om CD tänker du då på installationsskivor för det har ju kommit med ett program med datorn för att göra skivor eller USB-minne med installationsprogrammet för Windows. Kolla manualen för datorn som finns på hårddisken och/eller kan laddas ner från Packard Bells webbsida för datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...