Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Program windows 8


Gäst Qe2

Rekommendera Poster

Goddag.

 

Jag håller ju på att gå en match med windows 8 som inköptes för 1 månad sedan. När jag väl tycker att jag får fason på operativsystemet, får op. in en rak höger.

Hur i helsifyr får man programmen, (eller apparna heter det väl) att bli till ikoner på skrivbordet, eller lägga dem i aktivitetsfältet? Tycker bäst om att figurera i skrivborsläget.

Tacksam för hjälp.

 

En annan fråga angående Windows 8. Har läst mig till att det skall vara det säkraste operativsystemet som gjorts på planeten - för att citera skribenten som skrev så.

Men, om man nu är mycket osäker på windows 8, hur kan det då vara så säkert. Jag tänker då på olika uppdateringar hit och dit. Windows 8 skall ju uppdatera sig själv, men allt annat som flasc player, java osv. Säkerhetsprogrammet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Goddag.

 

Jag håller ju på att gå en match med windows 8 som inköptes för 1 månad sedan. När jag väl tycker att jag får fason på operativsystemet, får op. in en rak höger.

Hur i helsifyr får man programmen, (eller apparna heter det väl) att bli till ikoner på skrivbordet, eller lägga dem i aktivitetsfältet? Tycker bäst om att figurera i skrivborsläget.

Tacksam för hjälp.

Hej, se denna tråd om det kan vara till hjälp: Windows 8 app-ikon på skrivbord

 

Mvh :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej RaSten4!

 

Jag har brutit ut ditt problem till en egen tråd eftersom det inte har något att göra med denna tråds innehåll. Din tråd finns här: //eforum.idg.se/topic/341998-delad-trad-inloggningsproblem/

 

Cecilia

Moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...