Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Spela upp enskilt spår på WP7-telefon


RaSten4

Rekommendera Poster

Jag har en Nokia Lumia 800 (med Windows Phone 7.8) och jag vill kunna spela upp ETT ljudspår EN gång emellanåt. Den spelarapp som Nokia förinstallerat klarar inte det utan att man lägger upp en separat spellista med detta enda spår. Jag brukar inte använda spellistor, utan låter den automatiska spellistan vara i fred. Detta för att jag hela tiden byter ut ljudfilerna (som INTE är "låtar" utan radioprogram).

 

Finns det någon app som klarar detta enkla?

 

(Varför ska programmerarna numer planera allt åt mig på ett sätt jag inte vill?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WinGuider.se

Jag har en Nokia Lumia 800 (med Windows Phone 7.8) och jag vill kunna spela upp ETT ljudspår EN gång emellanåt. Den spelarapp som Nokia förinstallerat klarar inte det utan att man lägger upp en separat spellista med detta enda spår. Jag brukar inte använda spellistor, utan låter den automatiska spellistan vara i fred. Detta för att jag hela tiden byter ut ljudfilerna (som INTE är "låtar" utan radioprogram).

 

Finns det någon app som klarar detta enkla?

 

(Varför ska programmerarna numer planera allt åt mig på ett sätt jag inte vill?)

 

 

Använder inte just den funktionen, men finns det inte hjälp att få på http://www.windowsphone.com?

 

t.ex. http://www.windowsphone.com/sv-SE/how-to/wp8/music/play-music-videos-and-podcasts

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset, men den informationen hade jag för länge länge sen. Jag vill kunna spela upp ETT enda spår ur en spellista EN gång. Det måste finnas någon app som klarar det, men jag hittar ingen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Jag har hittat lösningen på mitt problem. Jag har hittills använd Zune och Nokia Musik för att lyssna, och då får man en automatisk spellista med alla spår. Men om jag plockar hem Music Player från Salil får jag en app som startar spelaren med endast ett spår i taget, precis det jag vill göra när jag startar lyssningen när jag lagt huvudet på kudden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...