Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

moviemaker


jarskaveln

Rekommendera Poster

jarskaveln

Hej! jag har windows xp proffesional.Har inte programmer moviemaker.När jag försöker ladda ner det säger microsoft att men skall ha service pac 2 men jag har 3.Vad skall jag göra.Vill bara kunna föra över filmer till e post e post facebook you tube.Enklare redigering.Tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen fanns inte Service pack 3 när den instruktionen skrevs. Självklart ska du inte ta bort den senaste Service packen. Om jag hade haft Windows XP skulle jag ha provat ladda ner programmet trots att jag hade service pack 3. Eller har du redan försökt?

 

Jag hittar inte "programmer moviemaker" när jag googlar. Men Windows Movie Maker är kompatibelt med Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows Vista.

http://www.windows-movie-maker.org/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jarskaveln

Tack för hjälpen!Du hittade en annan länk till Movie maker,det fungerade!Tack Jarskaveln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att det var det programmet du syftade på och att nedladdningen fungerade^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! jag har windows xp proffesional.Har inte programmer moviemaker.När jag försöker ladda ner det säger microsoft att men skall ha service pac 2 men jag har 3.Vad skall jag göra.Vill bara kunna föra över filmer till e post e post facebook you tube.Enklare redigering.Tips?

Eftersom Movie Maker ingår i XP så finns det ingen anledning att ladda ner något program från en tvivelaktig källa.

 

Har du kollat om du har mappen C:\Program\Movie Maker?

 

Om inte behöver du kanske aktivera Movie Maker:

"Lägg till och ta bort program" - "Windows-komponenter" (eller vad nu "Windows Components" har översatts till)

 

Eller köra dess installationsfil igen. Den ska finnas i mappen C:\Windows\inf och heter moviemk.inf. Högerklicka på filen och välj "Installera".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...