Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Avinstallera Eset smart security N0D32 2.7


Martin_355

Rekommendera Poster

Martin_355

Hej.

Vet inte om det är rätt forum. Skriver ändå här. Har avinstallerat i stet smart security nod32. Men mappen finns ändå kvar. vet inte om jag bara kan ta bort den. Verkar som om det är själva oinstallerade programet där. Kan jag ta bort mappen.

 

Jag avinstallerade den genom att det fanns en funktion där man kan avinstallera programmet. Programmet finns inte kvar i start menyn bara i mappen c:/program/eset. det verkar som om själva oinstallerade finns där. Finns en install fil där. Har klickat på den filen och då installerade programmet om. Så min fråga är bara kan jag ta bort mappen? Är på 51MB.

 

Önskar er en trevlig dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, om bara installationsfilen ligger där kan du ta bort mappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Martin_355

ok. Tack för svaret.

 

Har ett annat problem. Försöker nu uppdatera till en senare version av eset smart security. När jag försöker installera programmet så går inte installationen igång. Kommer bara fram windows installer rutan och sen försvinner den.

 

Trycker jag direkt på en annan fil som heter samma på slutet är det msi.

När jag klickar på den får jag upp medelandet från Windows Installer. "Det gick inte att komma åt tjänsten Windoes Installer. Detta kan hända om Windows Installer inte är korrekt installerat."

 

Har aldrig haft problem med installationer förut? Ska jag ladda ner en ny version av windows installer? Har Windows Xp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...