Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
tuzlak

skilnad mellan dessa tre datorer

Rekommendera Poster

Bl.a.

CPU skiljer - 1:an är klenast.

Windows 8 Pro - på 3:an =dyrare

Tillverkningsår 2012 på 1:an. 2013 på 2:an och 3:an

Förövrigt så rekommenderar jag att du går in på tillverkarens sida och kontrollerar och jämför tekniska data, det händer rätt ofta att det smyger sig in fel på prisjakts tekniska data.

Det gäller i princip alla prylar man är seriöst intresserad av på alla prisjämförelse sajter.

Mvh

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Alla data finns inte alltid på prisjakt, kan finnas mer än det som finns där som skiljer.

På Prisjakt skiljer ivartfal

Dator ett har lite långsammare processor, lanserad förra året

Dator två och tre är från i år.

Dator tre har Win8 Pro.

Enligt Prisjakt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

eh...tack...såg inte, blädrade flera gånger....Win 8 Pro....behöver inte den...det är väl det ända skilnaden mellan 2 och 3...så det lutar åt nummer 2...tackar

Redigerad av tuzlak

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Finns en liten knapp i överkant på Prisjakt, via skillnader. Klicka på den så ser du enbart de rader där det är skillnad mellan valda produkter.

Ett litet tips.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

tack för tipset, såg inte denna funktionen....utan att starta ny tråd så har jag en fråga till....finns inte mycket utbud nu på det jag vill ha (lap-top, touch, SSD, WIDI, belyst tangent bord, intel core i5)som är till rymlig pris, hittar en Asus, 13.490 och en Samsung, 9490 och enligt säljare på INET så kommer det massor av nyheter och släpp i sommar med touch screen Win 8 SSD osv...kanske värt att vänta...eller som säljare föreslog...att jag hittar en vanlig med HDD 500 GB t.ex till pris av kanske 6-7000 och köpa till SSD 256 GB som de byter åt mig och gör om HDD till extern istället...finns några HP då att välja mellan...låter det som en bra ide...eller skall man vänta sommar släpp...enligt honom kommer det blomma upp med nya släpp och modeler med touch function...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jadu, en sak vet man alltid med säkerhet, det är att imorgon kommer det en ny dator som både är billigare och bättre än det du kan köpa idag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...