Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

League of Legends står still vid 33%


Druid23s

Rekommendera Poster

Hej! Jag har ett problem med spelet LoL (League of Legends). När jag startar spelet så kommer det upp "startrutan" där även "Play-Knappen" finns, alltså där man startar spelet. Medans en uppdatering laddas ner kan man INTE trycka på Play-Knappen. Men mitt problem är då: När jag uppdaterar så är det två steg, och när jag kommer till det andra steget så står uppdateringen bara stilla på 33% i flera timmar och det händer absolut inget, och allt som står är: Updating: 33% complete Step 2/2: calculating differences. Är det någon som vet hur man får den att ladda färdigt? Jag har gjort Repair 2 gånger, och en gång har det kommit fram att uppdateringen inte funkade och att jag skulle kolla LOGS filerna, men där i stod ingen information, jag har uppdaterar medans brandväggen varit av, startat om massvis med gånger: men inget hjälper!! Hoppas någon har en lösning på detta!

Tacksam för svar.

/Alfred

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Hej,

Du är inte ensam om detta, många på League of Legends Community har samma problem:

New patch stops at 33%

Om du går fram till sidan 4 tror jag det är, så är det tips på lösning.

 

Där hänvisas bl.a. till denna tråd i samma forum:

[FIX]---TRY THIS IF YOU ARE STUCK WITH UNSPECIFIED ERROR IN 33% IN MID-JULY PATCH

Där står flera tips (fast alla inlägg är inte tips på lösning) och den tråden är på 3 sidor.

 

Jag har inte lusläst, men kanske något av tipsen där löser ditt problem.:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat alla tips, men inget funkar, fortfarande på 33%! :( Fick även ett tips av en kompis att aktivera LoL i Windows-Brandväggen, men det funkade inte då häller!

/Alfred

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

half on life

Gör en systemåterställning till den punkt spelet fungerade sist. Jag menar då när den fungerade ordentligt. Sen starta spelet och prova att patcha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag tror att det skulle funka med Systemåterställning, alltså att själva LoL funkar då, men då funkar ju såklart inte att göra systemåterställning!! Det står att det inte går att återställa filen "Yontoo". Vad är Yontoo för något och hur får man systemåterställningen att funka?

/Alfred

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yontoo är en olämplig/skadlig toolbar, se http://www.systemlookup.com/CLSID/56875-YontooIEClient_dll_YontooIEClient_2_dll.html

 

Jag föreslår att du startar en ny tråd i forumet //eforum.idg.se/forum/25-virus-skadliga-program-botemedel/ och då följer anvisningarna i tråden Till dig med virus eller andra skadliga program i datorn för att få hjälp med att få bort Yontoo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har systemåterställningen äntligen lyckats! Men då har jag ännu ett problem... Nu händer inget på LoL, när jag dubbelklickar kommer det bara upp en text där det står "League of Legends" och sen försvinner det och inget händer. Jag har också försökt att starta som adminstratör men funkar inte då häller.

/Alfred

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och en kompis fixade det! Vi tog över hela LoL-mappen från hans dator till min via usb och det funkade perfekt!

Tack ändå för all hjälp!

/Alfred

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...