Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
pinglan100

AVG PC TuneUp

Rekommendera Poster

Hej.

Använder den köpta

AVG PC TuneUp o är jättenöjd med den.Nackdelen är att allt står på Engelska o inte lätt att förstå.

Vet nån om det kommer på Svenska????

MIN FRÅGA ÄR ATT JAG HAR JU EN IKON I HÖGER HÖRN O PÅ IKONEN SITTER DET EN TRIANGEL SOM ÄR GUL.DEN VILL JAG HA BORT....HUR GÖR JAG????????

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

AVG har funnits ett bra tag på marknaden men har aldrig haft något större språkstöd. Så jag tar det inte för troligt att det kommer någon svensk översättning under närmaste framtiden.

AVG:s forum för produkten finns här http://forums.avg.co...act=show&id=242

Tack för ditt svar.Jag har redan varit på forumen ,men tycker det är bökigt att leta upp just mitt svar om triangeln.Undrar därför om nån som själva har detta vet svaret.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Ikonen betyder att du inte har en uppdaterad version eller att senaste virusdatat ej är uppdaterat.

Har du ett utgånget AVG, så avintallera och hämta nyaste.

Uppdatera virusbanken, högerklicka på ikonen och välj Open Avg user interface och välj update now i fönstret som dyker upp.

Förmodar att du har AVG Free?

Läste lite för snabbt där att du hade Tune up,, har jag inte använt, men kan ju vara så att det också måste uppdateras?

Redigerad av Vedex

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ikonen betyder att du inte har en uppdaterad version eller att senaste virusdatat ej är uppdaterat.

Har du ett utgånget AVG, så avintallera och hämta nyaste.

Uppdatera virusbanken, högerklicka på ikonen och välj Open Avg user interface och välj update now i fönstret som dyker upp.

Förmodar att du har AVG Free?

Läste lite för snabbt där att du hade Tune up,, har jag inte använt, men kan ju vara så att det också måste uppdateras?

Hej o tack för ditt svar.Ja,jag har AVG free o det fungerar.Nu gällde det pctuneup.

Vet inte vad som hänt med den,triangeln får jag ej bort o nu har vertygsfältet ändrat sig o blivit grått i stället för blått o lite bredare.Snälla hjälp.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej o tack för ditt svar.Ja,jag har AVG free o det fungerar.Nu gällde det pctuneup.

Vet inte vad som hänt med den,triangeln får jag ej bort o nu har vertygsfältet ändrat sig o blivit grått i stället för blått o lite bredare.Snälla hjälp.

Tack för hjälpen med Vertygsfältet..nu är det löst.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...