Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
HUP151

vista sp2

Rekommendera Poster

fick tidigare fin hjälp med ändring av partitioner och fick det att fungera. hjälpmedel var Mini Tool Partition Wizard Home E. jag hade C - D - E och F. C behövde få mer utrymme från E och jag fick hjälp att byta plats mellan D och E och då gick det galant. sedan döpte jag om E och D till D och E som jag var van vid. när jag nu gör åtgärder på mappar/filer i D (alltså gamla E) får jag upp "du måste ha administ.behörighet för att kunna flytta till "X" - fortsätt eller avbryt - jag fortsätter alltså och då kommer det upp "din tillåtelse krävs innan windows-åtgärden kan fortsätta" och "om du startade åtgärden kan du fortsätta" - ok jag fortsätter och sen kommer upp "filåtgärd Microsoft Windows - fortsätt eller avbryt" - fortsätter och sen kommer det upp "flyttar 1 objekt" och visar indikator och detta tar tid innan det utförts även om det är mycket små filer. det här fenomenet förekommer endast på nuvarande D (tidigare E)och är tidsödande och onödigt - ändringar på E och F går hur smidigt som helst. några tips att komma runt detta?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

tackar - det verkar fungera via instruktionen som gavs - däremot kom jag inte åt den angivna länken (fanns ej längre) men huvudsaken att det är ok nu! :thumbsup:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...