Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

önskemål


MrPeter

Rekommendera Poster

Hej! Jag undrar fall det går att ställa in så att om man skriver ett svar i en tråd att den lägger det automatiskt till bevakning av tråd?

För det är (enligt mig) till 100% av gångerna jag väl skriver ett inlägg som jag sedan måste trycka på rubriken.

 

Samma sak om jag skapar en ny tråd. då måste jag trycka på bevakning och självklart vill jag bevaka mina egna trådar.

 

Finns det redan någon sådan här funktion jag missar? annars är det ett önskemål ;)

 

Mvh Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Jag trodde bevakning av inlägg man skrivit och trådar man startat var påslagen som standard.

 

För då skall det visas i den lilla rutan till höger som heter 'Trådar med nytt innehåll' som återfinns precis ovanför 'Senast obesvarade trådar'

 

post-73434-0-64700700-1363349364_thumb.png

 

Bara att klicka på länken

post-73434-0-83275700-1363349364_thumb.png

 

Annars kan du själv aktivera bevakningen i din kontrollpanel.

Längs upp till höger på Eforum vid ditt visningsnamn (medlemsnamn), så har du en rullgardinslist.

Klicka på denna så öppnas denna upp med ett flertal alternativ bl.a. Kontrollpanelen.

 

I kontrollpanelen > Inställningar > Inställningar för notifieringar => Bocka i 'Bevaka alla trådar jag skriver'

http://eforum.idg.se...a=notifications

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahaaa! Den var Inte ibockad :P Bra tack! Nu ska det nog fungera bättre ! ;)

 

Tack så mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde bevakning av inlägg man skrivit och trådar man startat var påslagen som standard.
Nix, det har tagits upp som önskemål någon gång men IDG har inte ändrat.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Nix, det har tagits upp som önskemål någon gång men IDG har inte ändrat.

Det tycker jag nästan borde vara påslaget, för jag misstänker på goda grunder att många, särskilt nya medlemmar missar att det inkommit svar i trådarna och ibland är det inte så lätt att komma ihåg i vilken avdelning man lagt sin tråd eller var det var man skrev ett inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...