Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Google Chrome-Wndows Brandvägg-AVg virusskydd


pinglan100

Rekommendera Poster

Hej.Känner nån igen detta problem.

 

Som ni ser i rubriken ser ni vad jag använder mig av --är nöjd med dom.Men är det nån som vet varför det kommer upp en ruta på webläsaren där det står sidor svarar inte..då får jag vänta.Är det brandvägg eller avg som kan stoppa detta eller????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte sett något om att Windows-brandväggen kan stoppa vissa webbsidor. Jag tror inte den är tillräckligt avancerad för det.

 

Pröva med att stoppa webb-skydd i AVG och inaktivera dess tillägg i webbläsaren och se om det blir bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte sett något om att Windows-brandväggen kan stoppa vissa webbsidor. Jag tror inte den är tillräckligt avancerad för det.

 

Pröva med att stoppa webb-skydd i AVG och inaktivera dess tillägg i webbläsaren och se om det blir bättre.

 

 

Hej.När jag stoppar webskyddet är jag i fullt skyddan o några tillägg finns inte.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt, det där hade jag lite svårt att förstå.

 

Hjälpte det att stoppa webbskyddet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt, det där hade jag lite svårt att förstå.

 

Hjälpte det att stoppa webbskyddet?

Hej.Ursäkta,var nog för snabb på att skriva.När jag stängt av webskyddet så är jag ej fullt skyddad..och när jag kollade tillägg i Goggle Chrome så hade jag inga såna..ska man ha det kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det stämmer ju att du inte är fullt skyddad om du stängt av ett skydd. Men det räcker väl att besöka t ex Eforum och andra pålitliga sidor för att veta om det påverkar sidhämtningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det stämmer ju att du inte är fullt skyddad om du stängt av ett skydd. Men det räcker väl att besöka t ex Eforum och andra pålitliga sidor för att veta om det påverkar sidhämtningen.

 

Jag håller med dig till viss del..men jag vill kunna använda ett helt virusskyd fullt ut utan att drabbas av detta.Nånting är det med AVG eller Windows brandvägg..skulle ändå vara kul o få veta.HAR NU BYTT TILLBAKA TILL F-SEUQURE ALLTSÅ TELIA SÄKER SURF.HAR INGA PROBLEM LÄNGRE.FUNKAR SOM DET SKA.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man vet att det är webbskyddet och inget annat kan man ju försöka ändra inställningar eller läsa på AVGs webbplats om där finns någon information om problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man vet att det är webbskyddet och inget annat kan man ju försöka ändra inställningar eller läsa på AVGs webbplats om där finns någon information om problemet.

 

Tycker det är svårt för allt står på sk. teknisk engelska och det skulle vara intressant om någon råkat ut för det här o kan berätta vad de gjort.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...