Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Inget Ljud efter om installasion


winmau

Rekommendera Poster

Hej kunniga dator användare.

 

Jag hade problem med min hp(stationär) dator seg och tråkig så jag om installerade den och då får jag inget ljud från mina skärm högtalare som jag aldrig haft problem med förut. Jag har sökt på alla möjliga sidor efter hjälp och Fix it och ominstallerat alla drivrutiner men inget ljud. Hur åtgärdar man det här? försökte ta en print screen på enhetshanteraren så ni fick se vad jag har för dator men det verkade inte funka?? Under ljud står det i alla fall att jag har( ATI High Definition Audio Device)och (Realtek High Definition Audio ) men när jag klickar på ikonen för ljud i högra hörnet på uppspelningenheten så finns bara realtek aktiv och som standard den andra är ej inkopplad står det men antar den är till om man har vanliga högtalare..

Hoppas på snart hjälp.'

mvh Lars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har det tagit åt eforum nuförtiden .. förr när man skrev och frågade om något problem fick man svar direkt nu verkar sidan helt död och man får ingen som verkar intresserad av att hjälpa till? Förr kunde en kunnig moderator svara en direkt och hjälpa till med problem nu är det ingen? Finns det någon annan site där man kan få hjälp med dator problem en site som lever den här verkar tyvärr död.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har ju redan prövat många saker typ det som brukar föreslås som installation av drivrutiner, så det känns ju inte så meningsfullt att be dig göra det igen. Du verkar ju redan kunna lika mycket som de som brukar svara i Eforum.

 

Går det inte att göra "Print Screen" i datorn? Då verkar det ju finnas andra problem också.

 

Några utropstecken eller andra symboler i Enhetshanteraren?

Installerat samtliga drivrutiner från HPs webbsida för din dator?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...