Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vad är Yontoo 1.10.03 ?


karlp

Rekommendera Poster

Gjorde en ominstallation av Windows 7, när jag sedan tittade på installerade program fick jag se Yontoo 1.10.03. Vad är detta ?

 

Bästa hälsningar Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pchb1knowfinder

När du ändå gjorde dig mödan att posta här , varför gjorde du dig inte mödan att googla det ?...då hade du fått svaret !

 

 

Det har nog följt med något program som du har installerat , till ex. något från IO bit , de kan ha med Yontoo i sin installations uppställning .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en ominstallation av Windows 7, när jag sedan tittade på installerade program fick jag se Yontoo 1.10.03. Vad är detta ?

 

Bästa hälsningar Kalle

Det är ett olämpligt program av typen annonsprogram och man ser det normalt som tillägg i webbläsare, se http://www.systemlookup.com/CLSID/56875-YontooIEClient_dll_YontooIEClient_2_dll.html

Har du märkt något särskilt i webbläsaren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har googlat men förstår inte engelskan riktigt bra. Förstår att det är ett olämpligt program. Hur tar jag bort det, verkar inte gå att avinstallera !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pchb1knowfinder

Avinstallera det programmet det kom med , det ingår i det programmets uppsättning , du har missat att avbocka erbjudandet att ÄVEN installera Yontoo vid installation .

 

Lycka till !

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för förslagen jag fått, det är nu löst med ett antivirusprogram / Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...