Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Iphone 4S återställningsläge


Kranis-97

Rekommendera Poster

Hej, min bror har en iPhone 4S och har fått ett allvarligt fel efter att han försökte uppdatera mjukvaran. När man startar den så kommer det upp att man ska ansluta den till iTunes. Itunes säger sedan att telefonen är i återställningsläge och att man måste återställa den till fabriksåterställning för att kunna använda den. Men han vill ha kvar alla sina Foton, Videos, Kontakter m.m.

 

Finns det något sätt att rädda det eller är det kört? Jag har läst lite på Internet men inte hittat något bra.

 

 

EDIT:

 

Nyss så dog telefonen, tror att batteriet kan vara slut och den verkar inte ladda

 

Nu laddade den en liten stund sen kom samma sak som tidigare beskrivet upp. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte komma åt några filer via File Exploren men det kan man inte göra på iPhone i vanliga fall heller. I iTunes går det inte heller att komma åt något då det står att den måste återställas. Jag testade idag att återställa men det fungerade inte, det poppar upp olika felmeddelanden. Ibland är felet att den inte kan ansluta till Apples servrar men jag är ansluten (har testat att stänga av brandväggen). Nyss när jag testade igen att återställa säger den Fel 21, vilket enligt Apple betyder att det är en konflikt med ett säkerhetsprogram eller hårdvarufel.

 

Programmet RecBoot i andra länken du postade fungerade tyvärr inte. :unsure: Jag håller på och försöker testa lite olika guider för att komma förbi Fel 21.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...