Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Steam eller Counter-Strike Condition Zero startar inte


jeppe_1

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har Steam och Counter-Strike Condition Zero installerat på datorn som jag kört massor med gånger. Nu var det ett tag sen som jag körde och nu vägrar både steam och Counter-Strike Condition Zero starta. När jag försöker starta dem så händer absolut ingenting. Hur felsöker jag detta? Jag har ominstallerat steam samt uppdaterat windows.

 

Jesper

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Om du går in i windows update, fungerar det som det ska?

Jag hade samma problem (dock inte med counter strike utan att annat steam-spel) när jag gick in i windows update upptäckte jag att det inte fungerade som det ska...

 

Men eftersom du skriver att du uppdaterat windows antar jag att ditt windows update fungerar som det skall...

 

 

Hej!

 

Jag har Steam och Counter-Strike Condition Zero installerat på datorn som jag kört massor med gånger. Nu var det ett tag sen som jag körde och nu vägrar både steam och Counter-Strike Condition Zero starta. När jag försöker starta dem så händer absolut ingenting. Hur felsöker jag detta? Jag har ominstallerat steam samt uppdaterat windows.

 

Jesper

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Om du går in i windows update, fungerar det som det ska?

Jag hade samma problem (dock inte med counter strike utan att annat steam-spel) när jag gick in i windows update upptäckte jag att det inte fungerade som det ska...

 

Men eftersom du skriver att du uppdaterat windows antar jag att ditt windows update fungerar som det skall...

 

Ja det verkar fungera som det ska. Enda uppdateringen just nu som finns är "Marvell - Printers - HP LaserJet Professional p1102w" och den är valfri. Varken steam eller condition zero vill starta. Installerade "Slenderman's Shadow: Sanatorium" vilket inte heller vill starta.

 

Funderar om det är datorn som blivit gammal o seg men det borde uppstå andra problem då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...