Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vissa sidor ser konstiga ut i Firefox


Rooonja

Rekommendera Poster

Jag tänkte snabba upp min dator och gjorde NÅGONTING med TweakNow PowerPack 2012. Osäker på vad jag gjorde :P Nu ser vissa sidor helkonstiga ut i firefox, medan de ser ut som de ska i Chrome. Vill väldigt gärna använda Firefox, så jag hoppas att ni kan hjälpa mig!?

 

Måste ju ha tweakat bort någonting viktigt i nåt program eller så? Har såklart prövat att ominstallera firefox och att köra systemåterställning, men det hjälpte inte.

post-128347-0-51875300-1361292227_thumb.jpg

post-128347-0-13904600-1361292301_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollar lite på deras/programmets sida. Är det bara jag som inte hittar några kontaktuppgifter?!

 

Bifogar skärmklipp på sidorna, som de ser ut hos mig, med Firefox.

post-71662-0-27836900-1361306203_thumb.png

post-71662-0-66090600-1361306215_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte snabba upp min dator och gjorde NÅGONTING med TweakNow PowerPack 2012. Osäker på vad jag gjorde :P Nu ser vissa sidor helkonstiga ut i firefox, medan de ser ut som de ska i Chrome. Vill väldigt gärna använda Firefox, så jag hoppas att ni kan hjälpa mig!?

 

Måste ju ha tweakat bort någonting viktigt i nåt program eller så? Har såklart prövat att ominstallera firefox och att köra systemåterställning, men det hjälpte inte.

Då är det troligen något som ligger i profilen. Skapa en ny profil och kolla: http://support.mozilla.org/sv/kb/Grundl%C3%A4ggande%20fels%C3%B6kning#w_skapa-en-ny-profil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är det troligen något som ligger i profilen. Skapa en ny profil och kolla: http://support.mozil...pa-en-ny-profil

 

Gudars skymning, det funkade!!! Så enkelt!!! Vad skulle jag göra utan det här forumet, tack så jättemycket! You made my day! Jag slutar aldrig förvånas över att folk orkar lägga ned en massa tid på att hjälpa såna här stackars teknikokunniga människor som jag.

 

LOVE!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad bra!

Tack själv för fina ord :)

 

Har man sett likartade problem förr så tar det inte så lång tid att goggla fram länken till sidan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...