Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vilket program skall jag välja?


Simson8

Rekommendera Poster

Jag kom på att det inte finns något brännarprogram förinstallerat på min nyinköpta Windows 8 dator. Eller har jag fel? Det verkar väl lite konstigt att den funktionen saknas i Windows när man kan göra så mycket annat.

 

Hur som helst... Vad väljer jag för program som är enkelt? Jag är nybörjare och behöver bara de enklaste funktionerna för att bränna musik och film. Programmet skall helst vara gratis, inte för att jag är snål men för att det är jobbigt med kreditkortsnummer o.s.v. Det skall vara lätta att begripa och använda och det skall inte installera massa konstiga spionprogram och toolbars när man inte ber om det. Några tips? Eller har jag redan en brännarfunktion utan att jag fattar det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jari Karivainio

Hej!

Finns inte någon app i win8 kan jag rekommendera denna som jag använt på winxp och win7. Enligt hemsidan skall den senaste versionen fungera på win8 också.

/ Jari

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Finns inte någon app i win8 kan jag rekommendera denna som jag använt på winxp och win7. Enligt hemsidan skall den senaste versionen fungera på win8 också.

/ Jari

 

Programmet är installerat och första skivan bränd. Det gick bra. Tusen tack. :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pchb1knowfinder

Annars så kan du hitta ett "state of the art" program helt gratis i dagens inläggs tablå här på eforumet med rubriken " Ta programmet gratis medans du kan " .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...