Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Klok PDF Läsar app Android


eken81

Rekommendera Poster

Hej

 

Sedan någon vecka är jag ägare av en Samsung Galaxy Note 10.1.

 

Jag vill på den, bland mycket annat, kunna läsa PDF filer och kunna anteckna klokt.

 

Jag har testat Adobe Reader och är i stora drag nöjd där. Den stora bristen jag ser med den är att jag inte kan söka fram anteckningarna eller med en "knapptryckning" få mina anteckningar i ordning efter var i dokumentet de finns. Som exempel kan jag säga att det senaste dokumentet jag läste var på ungefär 150 sidor. Att då på måfå leta fram typ 20 anteckningar är mindre skoj.

 

Har någon ett tips på en bra Android app som gör att anteckningarna inte försvinner spårlöst? Gratis eller betal spelar ingen roll men gratis är ju gott.

 

Tack på förhand.

 

*edit* insett att anteckningsfunktionen jag hittat är S Note, som bevisligen fungerar även i Adobe Reader, men saknar ännu funktioner som ovan. Möjligheten att söka fram kommentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Mikael63.

 

Vid en första anblick så hade programmet jag sökte fast funktionen att bläddra mellan sidorna var omständigt, men det fixade man med en kryssruta. Och det jag inte minst sökte hade den, listning och länkning av anteckningar. Jag överraskad när programmet läste in anteckningarna jag skrev i Adobe Reader, jag gissar med stöd av Samsungs S Note.

 

Mvh Eken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...