Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Office 365


Chivaz

Rekommendera Poster

Hej,

Jag kör 32 bitarsversionen på Win7 64 bitar.

Jag får meddelandet Microsoft Outlook har slutat fungera. Microsoft Outlook startar om. Detta händer ungefär en gång i minuten.

Någon som har ett tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som att något blir knas när den ska ladda ned e-post eller liknande. Vilken e-postoperatör har du? Kan du komma åt e-posten via webmail eller liknande och se om det ligger något knasigt e-brev där eller inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som att något blir knas när den ska ladda ned e-post eller liknande. Vilken e-postoperatör har du? Kan du komma åt e-posten via webmail eller liknande och se om det ligger något knasigt e-brev där eller inte?

 

Jag har hittills kört G-mail. I samband med köpet av 365 skapade jag även ett hotmail.se. Jag kör 365 i molnversionen 32 bitars eftersom detta rekommenderades. Jag har svenskt windows men installerat engelskt office.

 

För att eliminera ovanstående eventuella fel har jag även installerat office 365 på en dator med svenskt win7 32 och svenskt version av Office 365. Jag har ju möjlighet att installera på fem datorer. Tyvärr blir resultatet identiskt med det första.

I den senare installationen har jag även tagit bort alla epostkonton utan något förändrat resultat.

Jag hade Office 2007 installerat då jag installerade 365 men har avinstallerat 2007 nu. Fortfarande utan resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju vara lämpligt att ominstallera 365 nu efter att du har avinstallerat 2007 utifall att installationen av 365 misslyckades.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju vara lämpligt att ominstallera 365 nu efter att du har avinstallerat 2007 utifall att installationen av 365 misslyckades.

Ja. Efter att ha avinstallerat alla onödiga program har jag nu återinstallerat Outlook och det verkar fungera.

Tack för tipsen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...