Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problemet har löst sig


Ruud

Rekommendera Poster

Hej,

Jag hade en 6 år gammal dator med Windows XP och programmet Pinnacle Studio 10. Efter några problem köpte jag en HP laptop 635 med Windows 7.Tyvärr gick det inte att installera på den programmet Pinnacle Studio 10, så jag köpte via Internet vid Arvid Pinnacle Studio 15. Efter att jag installerade programmet, som nästan tog 4 timmar, kam ett fönster med följande text:

1. The operating system had been upgraded after Pinnacle Studio has been installed. Some or all of the program’s feature may not operate correctly. We recommend that you re-install the software.

Jag försökte ändå att starta programmet, men då kam et fönster med följande text:

2. This product uses no or an invalid Product IP. Please reinstall the software.

Jag stängde datorn och efter att jag startade igen kam ett fönster med följande text:

3. Pinnacle styrning programmet konstaterade svårigheter med er styrning programmet. Vill du lösa den?

Efter att jag klickade på ”JA” kam omedelbart ett fönster med följande text:

4. Svårigheterna med styrning programmet har inte löst sig. Var så god och ta kontakt med er systemman.

Därefter försökte jag att om installera programmet några gånger men när jag var färdig kam varje gång fönster 1. När jag ändå försökte att öppna programmet kam fönster 2 eller 5

5. Encountered an impropar argument.

Då visste jag inte vad jag skulle göra och gick jag till affären som sålde laptoppet. Han bara sa att Pinnacle var ett skit program och att han inte kunde hjälpa mig.

Till sist gick jag till ett annat dator företag. Dom var snäll och försökte att lösa problemet på många vis, men det lukade inte.

Eftersom jag gärna vill använda Pinnacle Studio 15, är nu min fråga: kan du hjälpa mig?

Jag kommer från Holland så min Svensk är inte så bra, men jag hoppas du förstår. När vi kam till Sverige och försökte läsa Svenska glömde jag nästan allt jag viste från Engelska (C skiva är full??)

Tack på förhand,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...