Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nytt batteri och tillbehör till smartphone


Ahulthen

Rekommendera Poster

Jag har Samsung Galaxy S2 (vit batterilucka) och planerar att köpa nytt batteri till mobilen.

Vilket inköpsställe skulle ni rekomendera för att köpa batteri ?

Nu har jag 1600 mah i batteriet,räcker det med 2000 mah eller ska man köpa 2600 eller 3500 mah ?

Var någonstans kan få tag skal eller fodral som passar mobilen efter det att man skaffat nytt batteri ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har Samsung Galaxy S2 (vit batterilucka) och planerar att köpa nytt batteri till mobilen.

Vilket inköpsställe skulle ni rekomendera för att köpa batteri ?

Nu har jag 1600 mah i batteriet,räcker det med 2000 mah eller ska man köpa 2600 eller 3500 mah ?

Var någonstans kan få tag skal eller fodral som passar mobilen efter det att man skaffat nytt batteri ?

 

Själv har jag inte skaffat ett nytt batteri men det bör ändra din batteri nivå linjärt med hur många mAh du lägger på batteriet och du brukar få med en ny batterilucka när du skaffar ett större batteri än vanliga. Kom ihåg att din mobil kommer bli tyngre och om du köper 2600-3500mAh så kommer den även bli mycket tjockare. Du kan köpa på Amazon om du hittar rätt men rekommenderar inte om du inte vet hur man köper på Amazon. Samt rekommenderar jag en app vid namnet "Go Power Mananger, Play Store" Riktigt bra app för att spara batteri.

 

Här har du Amazon, vet dock inte om de skeppar till Sverige:

Amazon Batteri

 

Hoppas det hjälpte har du några andra frågor så är det bara att fråga :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...