Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Webbläsare.


BooEnn

Rekommendera Poster

Hej alla glada dataexperter.

 

Jag undrar hur man installerar en webbläsare i en mobiltelefon.

 

Undrar om det är någon som vet hur man gör det in i minsta detalj för att det ska fungera fult ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De smarttelefoner jag haft att göra med har haft webbläsaren installerad från början. Sen kan man oftast hitta en lämplig app på respektive ställe (AppStore e dyl beroende på vilket operativsystem du har på telefonen). Att installera appen är lika enkelt som med vilken annan app som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som RaSten4 säger, på moderna mobiler, så finns oftast en inbyggd, annars söker man upp en app via den appstore, med den webbläsare man vill använda, dom flesta webbläsare finns idag som app till sin mobil.

Att installera en app fungera på samma sätt som ett program i en dator, en app är ju egentligen ett program, men anpassad för en mobil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De smarttelefoner jag haft att göra med har haft webbläsaren installerad från början. Sen kan man oftast hitta en lämplig app på respektive ställe (AppStore e dyl beroende på vilket operativsystem du har på telefonen). Att installera appen är lika enkelt som med vilken annan app som helst.

 

Hej!

 

Min mobil Sony Ericsson C905 från 2008 är ingen smart-telefon. Mobilen har en webbläsare redan och det är Sony Ericsson:s egen. Den vill jag ha kvar och instalera en till en nyare webbläsare i mobilen. Oprativ-systemet är Sony Ericsson:s egna OS i min mobil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för mobiltelefon?

 

Hej!

 

Det är en Sony Ericsson C905 från 2008 och är ingen smart-telefon. Den har en webbläsare installerad och det är Sony Ericsson egna webbläsare, den vill jag ha kvar i mobilen. Oprativ-systemet är Sony Ericsson egna OS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...