Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Blåskärm ntoskrnl.exe


pinturicchio_

Rekommendera Poster

pinturicchio_

Varierande felkoder (Bug Check String) och olika drivrutiner (Caused by Driver) brukar bero på hårdvarufel eller liknande allmänna fel och inte problem med en viss drivrutin. Se om systemfilsgranskaren hittar något: http://support.microsoft.com/kb/929833/sv

 

Det stod att fel hade hittats och att dessa hade reparerats. Sen när jag försökte öppna loggen så stod 'Åtkomst nekad'. Och det gick inte att öppna loggen som administratör.

 

Ja det är ju inte normalt, jag har testat Seatool utan att få samma fel Har du möjlighet att testa minnesläsaren med ett passande minneskort och dels se om du kan få fram filerna på kortet och även testa med Seatool.

 

När tangentbordet blev neddränkt kan kanske USB anslutningen skadats. Du har ju fler USB 2 uttag exempelvis vid 11 på baksidan .Man kan ju testa med Seatool utan bl.a tangentbordet och se om det fortfarande blir fel.

 

LARSAS

 

De fyra USB-portarna brukar känna igen ibland och ibland inte. Nu har jag också börjat få ett meddelande om att det är fel så det är ju uppenbarligen något som inte funkar som det ska. Men kan ett problem med minnesläsaren verkligen orsaka Blue Screen? Och vad gör man då, lämnar in på lagningen, utnyttjar garantin?

 

Unknown device fast jag inte har i någonting?

post-65721-0-32018300-1361485485_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...