Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Download Real Player


gcarl

Rekommendera Poster

Hej

Nedladdning av film i Real Player funkar inte längre. Jag gjorde en ominstallation av RP för en stund sedan. Det hjälpte inte. Vad är det för något program som ligger och blockerar?

Mvh

Gustaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Det kan bero på att hemsidan där filmen finns som du ska ladda ner,har någon sorts kryptering.Har själv real playern och har upplevt samma sak. Även på sr.se går det ej heller att ladda ned längre med realplayer downloadern/

 

Mvh Christer Jansson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Det kan bero på att hemsidan där filmen finns som du ska ladda ner,har någon sorts kryptering.Har själv real playern och har upplevt samma sak. Även på sr.se går det ej heller att ladda ned längre med realplayer downloadern/

 

Mvh Christer Jansson

 

Hej Chrille56,

Jag tror inte det är så enkelt, jag har testat nedladdning på många ställen, tror knappast att det är kryptering överallt. I stället är det något annat som ligger och spökar i bakgrunden. Så frågan kvarstår.

Mvh

Gustaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lite svårt och överhuvudtaget se något behov av att använda programmet. För några år sedan var det ett av de första program man installerade efter en ominstallation men idag???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lite svårt och överhuvudtaget se något behov av att använda programmet. För några år sedan var det ett av de första program man installerade efter en ominstallation men idag???

 

Hej Flitig,

Du har säker rätt, men har du nått svar på min ursprungliga fråga.

Mvh

Gustaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack alla läsare av tråden.

Frågan kunde inte besvaras. Vi avslutar nu. Next stop PC För Allas support (som varande helårsprenumerant).

Vi hörs

Gustaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok Cecilia, jag kontaktade inte supporten utan läste på själv, nedladdningen är för närvarande inte kompatibel med en 64-bitars webbläsare, men fungerar bra på ett 64-bitars OS med 32-bitars webbläsare. Ok, slut för denna gången, vi hörs, Gustaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...