Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Zemana antilogger free


pchb1knowfinder

Rekommendera Poster

pchb1knowfinder

Den är nu ur beta tillståndet och nuvarande version är den slutgiltiga .

 

Det är ett utmärkt komplement till ens säkerhets uppsättning och ger lite skydd emot fulingar på datorn som försöker registrera tangenttryckningar för att sen "ringa hem" och berätta och på så sätt så är ju ens bank och betalningsärenden osäkra .

 

Jag tiilhörde dom som hade problem med att få beta versionen att funka på datorn men med denna version så fungerar det klockrent , äntligen !

 

 

Finns att hämta här http://www.zemana.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säkert ett bra program men keyloggers används inte av dem som är ute efter bankkonton. De har betydligt mer avancerade skadliga program eftersom med dagens banklösningar med dosor och certifikat räcker inte keyloggers till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pchb1knowfinder

Så , tycker du att Zemana är ett onödigt skydd att ha ?

 

Om svaret är nej så undrar jag såklart varför det kan vara bra att ha ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej då, riskerar man att få in keyloggers och inte har antivirusprogram som innehåller skydd för det, är det säkert bra. Bara en kommentar eftersom du tog upp just bank- och betalningsärenden i ditt inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pchb1knowfinder

Är det säkert bra skrev du , hmmm.;)

 

Det var därför jag använde mig av det lite diffusa ordvalet gör dina ärenden "osäkra" , d.v.s det finns svagheter i de ärendena då det kan vara bra att ha zemana .

Identitets stöld till e.x om jag har förstått informationen på Zemana`s hemsida rätt .

 

Jag skrev därför inte att det kan stoppa fullständiga stölder av bankärenden som alltså innebär att ens betalningar egentligen går till de som har hijackats ens dator , för det vet jag att det krävs mer än bara keyloggning då jag själv har "bankdosa" .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
pchb1knowfinder

Nja , jag laddade ner ett ex. och kollade och det visade sig vara en fri "trial version" , hmm .

 

De behagar skoja med oss potentiella kunder .

 

 

Synd !

 

 

Hade fel där , nu såg jag att det stämde , 1 års fri licens zemana pro .

Nice !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...