Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Har en bra hemside ide ,men ingen kunskap i skapande.


rlh

Rekommendera Poster

Hej ,hoppas detta ärrätt kategori att posta denna "tråd" i.

 

Jag är en ung kille som länge funderat överhur man ska lyckas med att ha en passiv/halvpassiv inkomst via internet så mankan jobba varifrån man vill.

 

En dag fick jag en bra ide på en hemsida sommed stor säkerhet skulle dra till sig mycket besökare. Jag började att skissaupp den på vanliga a4 blad och visade för några av mina närstående ,allagillade iden.

 

-Utan att avslöja för mycket kommer hemsidanbestå av en förstasida som ska visa de nyaste inläggen från besökarna påhemsidan oavsett under vilken kategori de postar.

-Det ska vara enkelt att posta på websidan ochman ska inte behöva vara medlem därför måste man ha någon form av lösning så ejspamrobotar/reklamskapare osv gör inlägg.

-Det kommer att skall finnas en enkelsökfunktion bland inläggen och även en del underkategorier att välja bland förbesökarna och läsarna.

 

Förtjänsten från sidan kommer till störstadelen vara intäkter ifrån reklam .Men senare har jag även några andra ideer påhur man kan få in mer pengar.

 

Nu till problemet ,den enda kunskap jag harinom detta ämne är en tidigare wordpress-blogg och endel photoshop användandevilket inte är till någon större hjälp inför detta projekt.

 

Så jag söker därför någon som kan hjälpa migatt skapa,sökoptimera,patentskydda?,lägga in reklam som ger bra avkastning osv.och även ge förslag och ideer på förbättringar. Eftersom jag bor i norrland såkommer mesta kontakt ske via mail/telefon om du bor en bit bort.

 

Betalning sker efter överenskommelse ,skullekunna släppa endel % från kommande intäkter till min "kompanjon"också.

 

Jag jobbar heltid i vanliga fall och har ettstartkapital ,men från en början hade jag inte tänkt satsa någon störreförmögenhet från början.

 

Skicka gärna mig ett mail så fort du kan på haeggroth@live.com och berätta lite om dig själv,ställ frågor och funderingar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...