Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Norton antispam outlook


Martassen

Rekommendera Poster

När jag öppnar min outlook idag så står det :

"Läser in tillägg (5 av 10)

Norton antispam outlookplugin

 

Tycker det har stått så ganska länge och jag undrar hur länge jag ska vänta!? Det står på välkomnskärmen och jag kommer ju inte in i programmet Outlook.

 

Jag kör Norton och jag har Windows 8. Outlook 2010. Norton är förinstallerat på datorn när jag köpte datorn. Norton låg tidigare som genväg på skrivbordet om jag minns rätt. Jag har tagit bort genvägen och jag ser inte Norton i startmenyn!?

Jag går in i Norton via kontrollpanelen och då kommer ruta fram som säger att jag har 50 dagar kvar. Står något om erbjudande och jag klickar "Se erbjudande" men inget öppnas. Jag ser inte Norton men jag har det på nåt sett.

 

Tacksam för hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska jag göra? Ska jag bara låta Outlook jobba fortfarande? DEt står fortfarande

"Läser in tillägg (5 av 10),Norton antispam outlookplugin"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAg startade om datorn och sedan öppna jag outlook. Nu kom jag in i Outlook. Frågan är bara varför det blev så!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästa gång det händer tycker jag att du öppnar Norton och klickar på support Symantec har en superb gratis support chat (som bara den är värd varenda krona Norton kostar) och löser alla problem med Norton snabbt och effektivt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...