Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Airbrush illustrationer


simon811

Rekommendera Poster

  • 1 month later...

Min senaste illustration till den stora internationella tävlingen i mars Airbrush, mitt 1:a val kika gärna in länken för fler bilder

 

 

post-127701-0-51447700-1362007846_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som ett första tappra försök på Wild life och kattdjur, så kan jag inget annat än och vara nöjd med slutresultatet...bara tänk om, tänk om jag bara hade gjort den på ett annat underlag så att jag kunde lägga en klarlack..skulle bli en sjuuuk Wow effekt..riktigt, riktigt grym realism här ..kolla in klippet smile.gif

 

phplmxxyyam.jpg?width=150

 

Min länk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som ett första tappra försök på Wild life och kattdjur, så kan jag inget annat än och vara nöjd med slutresultatet...bara tänk om, tänk om jag bara hade gjort den på ett annat underlag så att jag kunde lägga en klarlack..skulle bli en sjuuuk Wow effekt..riktigt, riktigt grym realism här ..kolla in klippet smile.gif

 

phplmxxyyam.jpg?width=150

 

Min länk

 

...kör på denna istället

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

phpawbzlypm.jpg?width=150

 

phpf2mdkypm.jpg?width=150

 

 

 

..Kolla gärna in klippet om ni vill, för första gången så visar jag med livefilm hur jag jobbar med texturer och detaljer

hoppas att ni tycker om det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Ligger en del arbete bakom. Kul att du gjorde den filmen, intressant.:thumbsup:

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger en del arbete bakom. Kul att du gjorde den filmen, intressant.:thumbsup:

Mvh

 

Tack...dock ett enklare val av motiv just med texturer och detaljer, skulle dock vara nice med en klarlack över för att " poppa " upp färgerna,detaljerna och djupet..

tack för visat intresse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

My very first attempt on a monochrome photorealism, a work of art in a participant

of an workshop

 

dscf4465.JPG?width=150

 

 

 

dscf4468.JPG?width=150

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Inkommer här med ett litet filmklipp på mitt senaste alster " Raven "

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Inkommer här me mina senaste alstren.....

" Dead to me " - canvas duk på 60*80 och motivet me lite abstrakt känsla.....

 

" Raven " - Canvas duk på 60*80, även här med abstrakt motiv :)

post-127701-0-51688300-1370762585_thumb.jpg

post-127701-0-31124400-1370762593_thumb.jpg

post-127701-0-43070100-1370762601_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Inkommer här med lite utav mina senaste projekt, t-shirts

 

" Behind bars "

post-127701-0-89560300-1374741501_thumb.jpg

post-127701-0-91620000-1374741509_thumb.jpg

post-127701-0-77864600-1374741514_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Inkommer här med ännu en av mina senaste alster. Är detta eventuellt något som ser spännande ut, tveka ej att besöka oss på hemsidan...

 

" Faun "

post-127701-0-22859600-1375955660_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Jag bara "älskar" din version av Leopard  :thumbsup: 

Är själv konstnär och har målat leoparder på många sätt, ett av mina favoritdjur.

Eftersom min syn har försämrats så använder jag min dator med olika grafikprogram nu.

Kommer att följa dej här...så spännande med airbrush som jag inte kan använda själv, tyvärr.

 

Hoppas på mer av din konst!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Jag bara "älskar" din version av Leopard  :thumbsup: 

Är själv konstnär och har målat leoparder på många sätt, ett av mina favoritdjur.

Eftersom min syn har försämrats så använder jag min dator med olika grafikprogram nu.

Kommer att följa dej här...så spännande med airbrush som jag inte kan använda själv, tyvärr.

 

Hoppas på mer av din konst!!

Tack så mycket..Ja tekniken är så utvecklande och utmanande..alltid något nytt och spännande som går till mötes. Användningsområderna är så många och att blanda olika medier ger gränslösa uttryck för fantasin. Kolla gärna in min hemsida för flera gjorda projekt då det är väldigt mycket att hålla igång och uppdatera på www.dmfinearts.com.

Har du nån sida att hänvisa till vad det gäller ditt uttryck och skapande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Längesedan jag var här inne, men jag vill presentera mitt senaste projekt så ni som vill får gärna följa länkarna nedan. Jag svarar givet på alla era frågor och funderingar i ämnet. För flera coola wicked projekt så hänvisa jag till www.dmfinearts.com

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Dmfinearts AbHp donerar tre av sina alster till förmån av Barncancerfonden projektnamn " Hockey of hope "
Maila vid intresse och information om de olika objekten, det aktuella beloppet m.m
Det kommer även att vara ett lägsta belopp på de olika alsterna, då det handlar om precisions hantverk och konst.

Vet att det verkligen är of topic det här men tillsammans så kämpar vi mot barncancern och dess offer.

Dmfinearts AbHp
Airbrush High Performance
www.dmfinearts.com
dm-finearts kanelbulle hotmail.com
Gå in och gilla oss och följ våra projekt på:
https://www.facebook...392399360837835
Kolla in de två helt färdigställda videoklippen på följande länkar, och sprid gärna detta vidare..ta kampen mot barncancern

Vi fortsätter och köra på eventet ända fram till den 25e Feb, så kom igen nu, maila mig vid frågor och vid bud.

http://www.youtube.c...h?v=ZCFkitHW0MA

http://www.youtube.c...h?v=B9Rxwc3I1eM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...