Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Facebookproblem


fnurr

Rekommendera Poster

Jag har den senaste dagen haft problem med facebook. det har stått att : Facebook for Android har haft åtkomst till mitt Facebook-konto (idag kl 04:16) Om denna åtkomst var obehörig kan jag kolla min e-post för anvisningar. Så kom ett till: min dator hemma, har loggat in på mitt Facebook-konto (idag kl 04.45) . samma att kolla e-post. Jag har också fått en bekräftelsekod för Facebook i mobilen: ...och en massa siffror och bokstäver. Vad gör jag med den? När jag gick in på Fb i datorn imorse och fipplade lite med inställningar och sånt såg jag att det hade varit uppkopplingar i lappland och Avesta eller nåt sånt. Jag låg hemma i sängen i Ångermanland och sov sött vid den tiden. Vad är det som händer? Det finns ju ingen riktig support för fb som man kan ringa till eller så. Jag har dessutom tappat lösenordet och bett om nytt, nåt annat har kommit emellan och så har jag glömt det osv några gånger idag. Nu säger fb att jag får vänta innan jag kan få ett nytt. Hur länge? Sista problemet: Jag skickade samma meddelande till några vänner som jag tog bort som vänner på fb, med en vänlog förklaring. Nu är jag "varnad" eller spärrad för att skicka meddelanden ett tag. Närsläpper sånt då? r Nån vänlig människa som kan hjälpa mej? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stäng ner kontot och gör ett nytt

TacK! Har varit i mina tankar oxå. Men nu får jag ju inte nåt nytt lösenord. Så jag kan inte stänga ner det. Kan jag skapa ett nytt ändå nu? Jag vet ju nada... :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...