Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Epost app visar 2 lika konton.


Leab

Rekommendera Poster

När jag öppnar Epost-appen så visas 2st Yahoo-konton fast jag bara har ett konto. Jag hittar ingen inställning för att åtgärda det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej tyvärr, texten gäller vad jag förstår ett Exchangekonto men mitt problem gäller ett Yahookonto. Jag hittar inte ens inställningarna för det.

Jag använder Outlook 2010 och webmail i Firefox för att läsa Yahoomailen. Det fungerade perfekt i Win7 men nu strular det med 2 st appkonton i 8'an.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ledsen, jag tänkte att den sidan skulle hjälpa dig att hitta inställningarna.

 

Men spelar det någon roll om du i alla fall använder ett annat program för att läsa mejlen?

Man kan kanske tänka sig att det strular för att du har lagt in kontot själv i Win8-appen och sedan att Outlook lägger till den också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ledsen, jag tänkte att den sidan skulle hjälpa dig att hitta inställningarna.

 

Men spelar det någon roll om du i alla fall använder ett annat program för att läsa mejlen?

Man kan kanske tänka sig att det strular för att du har lagt in kontot själv i Win8-appen och sedan att Outlook lägger till den också.

Hej Cecilia. Jag hittade till slut inställningarna för mailkontot så jag kunde ta bort kontot, får hoppas det fungerar nu. Tack för hjälpen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...